bush!!! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu bush!!! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

bush!!!

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

04 Oktober 2010 | Australië, Noosa Heads

daar ben ik weer,

uiteindelijk is het weer best goed gebleven regende wel maar zaten onder een boom dus de tent werd niet heel nat.
na byron bay zijn we naar brisbane gereden waar we 1 nachtje zijn gebleven omdat de stad ons toch niet echt trekt en parkeren kost een vermogen daar.
na brisbane wilde we naar sea world dus na 3 keer verkeerd te zijn gereden waren we koste het 80 $ voor 1 kaartje ja dat is wel heel duur dus zijn we teruggereden voorbij brisbane bij een klein stadje gestopt dat vblakbij steve irwins zoo lag zodat we daar de vonlgende dag naar toe konden.
op een camping gestaan en ja hoor het begon weer te regenen en het bleef regenen en de volgende dag zijn we doorgereden naar noosa en dan gaan we later terug voor de zoo.
in noosa zochten we een camping want dan zuden we zondag naar het kajaken gaan en toen bleek dat die camping waar we heen reden dat daar dat bushcamp lag.
en dan ook letterlijk een bushcamp.
we kwamen daar aan bleek er een nederlander te zitten die we uit sydney kende en die vertelde fantastische verhalen over gigantische spinnen padden en slangen.
fantastisch dus jenn en ik sliepen in de auto de kamers waren toch geen kamers 4 palen met een veel te klein gevlochten matje erop alles open alles moest achter slot en grendel voor de slangen.
dus vroeg naar bed en zondag kajaken dat was best zwaar al voelde ik eigenlijk het laatste stukje pas wat maar het was heen 2 uur dan kon je lunchen heerlijke meat pie gegeten en rond half 4 weer terug zowel heen als terug stroming tegen dus we waren kapot toen we terug kwamen.
s`avonds lekker bij het vuur gezeten met de heele groep en drankspelletjes gedaan met een 4 jarig kind !!!! wat een lol dat kind met zijn water en maar zeggen cheers baby echt geniaal kind jammer dat ze moeder alcolist is en ze daar op de bank slapen dat is wel zielig.
maar de 2e dag is iedereen weggegaan want niemand wilde meer kajaken en het was er heel smerig.
dus nu zitten we met die heele groep in noosa in het zelfde hostel.
dat is wel gezellig een paar ierse meiden en engelse jongens en iemand uit portugal.
vandaag dus lekker dagje strand of zwembad en morgen naar de dierentuin van steve irwin en waarschijnlijk rijden er 2 meiden mee dus dat word wel gezellig.

en nee de auto kon niet kleiner hij ligt verschrikkelijk krap ik zit half recht op als ik slaap en ik verlang nu al naar me eigen bed en een fatsoenlijke douche.
haha nee hor hou het nog lekker 5 maanden vol maar vind het denk niet erg als ik terug ben in mijn eigen bedje met mijn eigen mannetje om te knuffelen.
foto`s l;ukt helaas nog niet maar ga me best doen.
over een paar dagen gaan we naar fraser island super mooi schijnt dat te zijn 4 wheele drive over het strand super veel zin in.
nu lekker zonnen.
heele dikke -x- aan iedereen.

  • 04 Oktober 2010 - 14:29

    Lexy:

    de bush is denk niet onwijs iets voor jouw schatke...maar ik ben het er wel mee eens dat k het ook niet erg zou vinden in me eigen bedje te slapen met me eigen vrouwtje...
    ;) xxx tot snel ily

  • 05 Oktober 2010 - 20:56

    Mama:

    hey lievie ja ook daar zijn dierentuinen prijzig, top dat je naar de zoo van irwin gaat vroeg me al af waar die was, had nog niet gekeken maar lijkt me wel wat dus als dat die kant op is wil ik er ook wel heen. is er in; die hostels geen normale douche, je mag in december wel bij ons een douche nemen hoor hahahaha. en misschien mag je van je vader wel een nachtje bij mij slapen en hij in je hosstel hahahaha gein. ik ga lekker naar me bedje geniet en luf joe mis joe xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 07 Oktober 2010 - 12:33

    Papa:

    hij gaat goed zo te horen.
    blij dat ik je gisteren nog ff gesproken heb.
    nog een paar dagen nou ja een paar, en dan zijn wij bij je.
    vermaak je verder.

  • 08 Oktober 2010 - 17:45

    Corine :

    Wat gaat het allemaal snel, jullie zijn al 5 weken onderweg.Ik heb al je verhalen gelezen en zit ervan te genieten.Misschien is een TOMTOM wat voor jullie scheelt in tijd en benzine.......maarja uiteindelijk leer je er wel van.Hier is alles oke, op het werk.....daar hebben we het maar niet over(we hebben alleen nog geen nieuwe JUT&JUL)Onze nieuwe collega Woli is nooit op komen dagen.....wat raar he.Ik ben super blij voor jullie dat het zo top is daar geniet maar lekker. Liefs en een dikke kus van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 28845

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: