prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

26 December 2010 | Australië, Sydney

hallo allemaal,

yeeeeeh mijn liefje is er en mijn papa en mama en ja ze hebben mijn papa toegelaten hoor even voor de collega`s van pa.
maar weer even terug naar waar ik was gebleven want heb alweer veel te lang niks geschreven.
na een heerlijk weekje geontspant te hebben bij kelly thuis zijn jenn en ik verder getrokken richting melbourne omdat we daar misschien werk konden krijgen.
via de great ocean road die overigens heel mooi maar heel koud is gereden.
super mooi, snachts overnacht in de auto en de volgende dag weer verder.
uiteraard luisteren wij weer niet goed en reden wij naar de verkeerde stad.
want mijn moeder heeft een nicht in silvan bij dandengong national park dus wij zien dangdengon en rijden daarheen, daar even wat te eten halen en meteen maar vragen of iemand het adres weet.
stond toevallig net politie en die zei ons dat dit het stadje was en niet het national park dat was dus een uur rijden verder op.
gelukkig was zij zo aardig om een kaart uit te printen en met markeer stift aangestreept dus toen vonden we het uiteindelijk.
daar hebben we een nachtje geslapen heel gezellig en toen konden hun ook nog werk voor ons regelen.
dus wij in naar een hostel in emerald daar in de buurt en werken.
het is te erg voor woorden we moesten narsissen planten dus na 3 dagen hadden we het weer gezien en konden we via het hhostel werk krijgen. dat was nog erger nu moesten we bollen pellen, en achteraf verdiende het evenveel.
maar dat hebben we tot woensdag gedaan inmiddels had danny zich weer bij ons gevoegd en zijn we richting sydney gaan rijden snachts.
daar zijn we donderdag avond aangekomen omdat we weer eens om waren gereden wat overigens dit keer bniet mijn schuld was:D.
lekker vroeg naar bed en vrijdag mijn liefje opgehaald.
nu slaap ik stiekem illegaal inhet hotel bij mijnliefje in een veel te klein eenpersoonsbed en slaapt danny in mijn bed in het hostel.
1e kerstdag heel spectaculair uiteten bij de mac donalds omdat we geen eten hadden en alles dicht was.
vandaag 2e kerstdag gaan we wel lekker uit eten en vanaaf lekker drankje doen.

iedereen uit nederland en de kroeg bedankt voor jullie leuke en lieve kaartjes.
en iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

en foto`s laten nog even op zich wachten want die doen het nog steeds niet.

heele dikke -x- vanuit het verre australie.

(beetje snel verhaal maar heb geen internet tijd meer dus helaas)

• 26 December 2010 - 09:19

Wil Overman:

Ja hoe is het mogelijk dat die man door de douane is gekomen!!! heel fijn dat alles goed is gegaan en dat je Kerst min of meer met je dierbare dichtbij kunt vieren.
    en ach het kerstmenu van de mac is ieder jaar weer geweldig toch???
    Fijne dagen, fijne jaarwisseling en een gezond 2011

• 26 December 2010 - 10:28

Jaap:

Goh dt ze Piet teolaten is tot daaraan toe maar zelfs Alex ...
    Je hebt maar weer geluk dat ze je op komen zoeken daar....
    Heel veel plezier daar met zn allen en ben blij dat de vlucht goed verlopen is voor je ouders vanaf deze ant ook prettige kerstdagten en veel plezier
    Jaap en Amy

• 26 December 2010 - 15:30

Fleur:

Lieffurtjes..

Héhé eindelijk samen :D
    En gelukkig met de kerstdagen!
    Heel erg veel plezier met zn allen!
    Dikke kuss and have fun

• 27 December 2010 - 02:25

David Barnhoorn:

heey hallow mij kerst was erg gezellig
    vrijdag nie eens gegeten had geen honger dusja dan wor dhet nix zaterdag lekken konijntje gegeten bij oma en daarna lekker booreltje gedronken... vanmorge er weer betijds uit ff eten met misty en in de auto naar bussum... mooi alles goed gegaan kom ik bij almere spoed reparatie a1 dicht werd omgelijd via naardenbos hebbe we dat ook weer is gezien:P bij opa en oma aangekomen lekker op de bank zitten en ff bijpraten was ik nog bijna de kadotjes vergeten te geven.... zeg ff tegen mama dat de kadootjes voor opa en oma mooi waren! heb de auto bij wil en lia gebracht en ben met de trein naar huis gegaan daarna werken en toen thuis vet hard zitten kijken en step up 3 was weer mooi om te zien:P morge vroeg op ( over uurtje of 4/5 aange4zien het hier nu 10 voor half 4 is) sporten en daarna boodschappen doen morge 3e kerstdag hier lekker eeten met jim manon mug robin en dr vriend dus gaat gezellig worden:) ben alleeen bang dat me fles oudjaar niet haalt:( maar dat komt dan wel weer zeg pa ff dat ik cabiet heb(A) vint ie vast leuk bewaar wel wat voor m;) verder niet veel te melden hiervandaan veel plezier met je lover en ik gaat jullie spreken truste voor nu xxx

• 27 December 2010 - 11:13

Linda En Dano:

Hey Lautje, blij dat iedereen er is! Zal wel vreemd zijn om in de warmte kerstfeest te vieren. Maar vast niet raarder dan het bij de Mac te vieren whahaha! Nou had Trudy instructies gegeven om een kiwi op de foto te zetten, maar ze geloofde niet dat zo'n vogel bestond! Inmiddels wel hoor :)
    Verder weinig te vertellen, net terug uit friesland en moet vanavon en woensdag werken. Donderdag naar Duitsland snowboarden met mijn buren en dan komt Bert ook weer thuis voor een weekje :) als de weersomstandigheden het toelaten dan!
    Fijne jaarwisseling (K)