nog meer regen regen regen - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu nog meer regen regen regen - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

nog meer regen regen regen

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

07 Januari 2011 | Australië, Byron Bay

jaja ik weet het vrouwen kunnen niet rijden kan er ook niks aan doen.
maar gelukkig gingen papa en mama 2 jan toch de camper ophalen.
en omdat ik lex toch wel heel erg miste en graag weer naar boven wilde met hun en jenn nog naar beneden wilden hebben we besloten dat jenn en ik niet meer samen reizen.
zij is met danny en nog een paar gasten weer richting melbourne gegaan en ik ben met papa, mama en lex mee naar boven.
eerst een prachtig oud en nieuw.
en nog heel gezewllig met chantal en emile afgesproken wat ook super gezellig was.
1 januarie afgesproken met gebena en familie gezellig naar darling harbour geweest op een speedboot super gaaf.
2januari de camper opgehaald en vertrokken richting anna bay waar ik al eens op de camping heb gestaan super leuk weer met de kangaroo die dara los rondloopt en eindelijk me eerste wilde koala gezien.
lekker op het strand gelegen en de eerste nacht in de camper.
de 2e nacht op een parkeerplaats waat je eigenlijk niet mocht staan dicht bij het strand.
daarna naar port macquire gereden waar we 2 dagen hebben gestaan eerste dag naar een koala opvang met allemaal andere dieren super leuk.
koala ook geaaid lekker zacht.
de 2e dag lekekr naar het strand en langs de kust terug gelopen naar de camping.
gister gaan rijden naar byron bay langs coffs harbour waar toch wel zo`n groote banaan zou staan nou zo groot was die dus niet beetje jammer.
dus doorgereden en gister op een camping in byron bay gestaan, alleen vergat die vrouw afterekenen dus hebben we uiteindelijk gratis gestaan.
nu in byron bay regent alleen weer eens keihard.
en het is niet eens zeker of we wel naar cairns kunnen vanwege de overstromingen.
misschien vliegen we dus via brisbane naar cairns en dan naar huis.
want ik kom met pa en ma en lex mee naar huis.
ik heb gezien wat ik wilde zien en wil gewoon weer lekker met mijn liefje zijn.
laat snel weer wat van me horen.
maar ik kom dus 24 januari weer terug.
-x-

  • 07 Januari 2011 - 08:51

    Emile & Chantal:

    Heey allemaal,
    Wij zijn weer in Nl, helaas :S En wij hebben ook regen, alleen niet de temperatuur van jullie.
    Heel veel plezier nog daar met je pa en ma en lex!!!! Geniet ervan en tot in NL. dikke kus van ons en ons pap en mam en jeroen

  • 07 Januari 2011 - 13:07

    Fleur:

    He lieverds,
    Heel erg veel plezier!
    Geniet ervan, hopelijk wordt het weer nog wat beter en zie je dan snel weer Lau :)
    Haha, wist t wel.. maar groot gelijk hoor als je alles hebt gezien wat je wilt zien waarom zou je dan nog een paar maanden blijven.
    Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.

    xxxxxxx

  • 07 Januari 2011 - 18:54

    Willy:

    he lautje! jammer van de regen voor jullie maar geniet lekker van elkaar in Ausi! geniet nog maar even lekker want voor je het weet ben je weer terug en ja nog wel eerder! wij zijn blij dat je weer terug komt hebben je best gemist en nu mis ik tutie ook nog! maar gelukkig heb ik een vervanging voor jullie het is zwart en blaft rara wat is het?? ja MISTY het gaat prima met haar ligt de hele dag te slapen dus geen last van haha! dikke kus voor jullie vanuit een herfst achtig Naarden xxx paul willy daphne en een lebber van de doggies

    PS: He Carla, had je dat niet prive kunnen zeggen? Mail bijvoorbeeld?

  • 08 Januari 2011 - 08:11

    Wil Overman:

    een verstandige beslissing Laura, hoewel je vriendin het niet leuk zal vinden denk ik. maar als je nog een paar maandjes met een vervelend gevoel moet door reizen voelt dat ook niet goed.
    nu even dit: Lia heeft nog zo gezegd niet op parkeerplaatsen te gaan staan langs de weg (LOL)
    Pff we hebben hier de beelden gezien van de wateroverlast een gebied zo groot als Frankrijk en Duitsland is ondergelopen. wij krijgen hier vandaag in Limburg een kritiek punt. water uit Belgie altijd lastig!!
    geniet ervan. lekker reizen met schatje en je ouders

  • 08 Januari 2011 - 17:28

    Amy:

    Jammer dat je nu al terugkomt, in Australië is nog zoveel meer te zien en te beleven. Als je verder de woestijn in gaat kan je bij de poelen de wilde dieren zien, die zich daar lekker komen laven.
    Ik begrijp Carla heel goed, hoop dat Jenn nog een vriendin van je is en blijft. Tot ziens in Nederland....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 28853

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: