home sweet home. - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu home sweet home. - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

home sweet home.

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

24 Januari 2011 | Nederland, Noordwijk

nadat we het water ontvlucht zijn besloten we 10 dagen op een camping te blijven.
hiervandaan hebben we door cairns gewandelt en lekker nog even vakantie gehad.
we zijn met de skyrail naar kuranda geweest erg hoog over het regenwoud en kuranda was erg mooi, terug gingen we met de scenic railway ook erg mooi langs een waterval en langs de afgrond.
een andere dag zijn we wezen duiken.
de heele vakantie al regen en met duiken was het super mooi weer konden we toch nog even bruin worden voor we naar huis zouden gaan.
eerst gedoken en een gigantische schildpad gezien en een soort gestippelde tijgerhaai ofzo.
en natuurlijk nemo weer en onwijs veel andere mooie vissen.
daarna nog even gesnorkeld wat natuurlij net zo gaaf was, ook nog even een stukje met de glassbottom boot gevaren en heerlijk geluncht.
en voor we teruggingen nog een brandoefening voor het personeel.
uiteindelijk hebben we bij elkaar zo`n 6 uur in het water gelegen en een heerlijke dag gehad.
uiteraard toen we weer in cairns kwamen begon het te regenen en heeft het onophoudelijk geregent tot de dag dat we weg gingen.
op een van onze wandelingen rond cairns liepen alex en ik met ze 2en langs het water word ik gestoken ik balen dat ik me niet had ingesmeert met spul komt er ineens een heele zwerm met 40 muggen op me af ze vliegen allemaal lex voorbij en beginnen me allemaal te prikken dus snel terug gerent naar de camping en daar in het zwembad gesprongen.
de eenna laatste dag hebben we de spullen ingepakt en de camper weggebracht.
savonds lekker uiteten geweest en in een hotel geslapen en de volgende ochtend om 8.15 uur de taxi naar het vliegveld.
om half 11 stegen we op en om half 9 lokaale tijd lande we in hongkong daar nog 4 uurtjes rondgelopen en toen om half 1 snachts verder gevlogen.
om half 7 landde we en werden we ontvangen door lizzie met tijs, david met misty, opa en oma bar en paul en willy.
erg leuk.
daarna even bakje gedaan thuis en nu lekker bij lex bijkomen.
en toen zat mijn reis er weer op.
ik ben blij dat ik weer thuis ben al heb ik een super tijd gehad in aussie.
maar nooit meer zo lang weg en zeker niet meer zonder mijn lieffie.
en nu weer beginnen met het gewoone leven.
-x-

  • 24 Januari 2011 - 11:32

    Fleur:

    Jeeeeejjj Lautje is weer thuis :)
    Sorry maar ik moest wel heel erg hard lachen met die muggen ;) ze moeten ook altijd jou hebben!!

    Heel snel afspreken?
    Ik ben nu heel erg druk met leren, maar vrijdag gaan jullie de kroeg in toch?
    Ik ga dan ook!!!
    Kussss

  • 24 Januari 2011 - 11:57

    Amy:

    Welkom thuis meissie. Sterkte met je jetlag... Wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen genieten van die "andere wereld" onder water. Ik kijk uit naar jouw (jullie) foto's!!

    Kusss.. en liefs

  • 24 Januari 2011 - 15:58

    Opa Pet:

    hallo alex en laura
    we hebben je va/moe al gesproken we zijn blij dat jullie weer thuis zijn de laatste
    dagen waren toch wel erg gezellig met z'n
    viertjes,nou tot ziens opa/oma

  • 24 Januari 2011 - 18:05

    Jaap:

    Welkom terug in het koude kikkerlandje veel succes met de jetlag
    tot snel
    Jaap

  • 25 Januari 2011 - 02:48

    Tanja:

    Heeel veel plezier weer thuis! Weer van Nederland en je familie en vrienden genieten!

  • 25 Januari 2011 - 06:57

    Linda:

    Welkom thuis weer! Ik was een dag te vroeg in Noordwijk! Ik dacht dat jullie zondag terug kwamen haha! En maandag moest ik weer naar stage! Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noordwijk

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 28852

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: