keddeng keddeng oehoe - Reisverslag uit Washington City, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu keddeng keddeng oehoe - Reisverslag uit Washington City, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

keddeng keddeng oehoe

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington City

Na een heerlijk diner dit keer wel maar een gerecht nachos en fish and chips met gambas als bijgerecht dus lex heeft lekker fish and chips gegeten en ik gambas en lex zijn koolsla en samen de nachos.
Daarna zijn we even naar canada gewandeld en hebbrn we een mooie stempel erbij in ons paspoort.
Na canada zijn we in het park gaan zitten wachten op het vuurwerk wat weer super was.
Daarna vroeg naar bed want de wekker ging al om 5uur!!

Dus om 5uur de wekker errug vroeg.
Even ontbijtje bij dennys dit keer weer gedeeld en toen kwam de taxi.
We vertrokken 1 min te laat en kwamen 2uur te laat aan dus wij in de stress is was het alleen nog gaan we het redden om mijn pasjes op te halen?
Maar toen miste we ook onze overstap.
Dit was wel een voordeel omdat we nu zowiiezo een andere tijd zouden krijgen.
We kwamen half 6 aan op penn station ipv half 4 dus konden we de volgende trein nemen om 6.05 Maar dan gingen we de pasjes niet redden dus 1trein later om 7 uur.
En ik heel ny doorgerend naar het hotel en daar waren ze.
Gellukig snel weer terug rennen.
Even wat te eten gehaald en nu nog 3.5 uur naar washisngton.
Niet zon boeiende maar foch enerverende dag.

-xxx-

• 08 Juli 2012 - 20:33

Mams:

na al die stress lekker kedekkedeng kedekkedeng in het treintje kun je bijkomen, en als het goed is vergeet je nu noooooooooooooooit meer je pasjes ergens, tenminste dat hopen we dan maar, hahaha denken aan jullie luf joe xxx

• 09 Juli 2012 - 05:19

Papa:

gaat lekker daar, chaotisch zoals ik je ken.
    jullie hebben het maar druk. geniet er maar lekker van.