viva las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu viva las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

viva las vegas

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Heerlijk een ochtendje door death valley gecrosst, bijna een coyote geraakt,gellukkig was die snel genoeg.
Eerst zijn we naar de golden canyon trail gegaan die we niet zijn gaan lopen vanwege de warmte, gelukkig was het wel bewolkt en dan is het niet zo gloeiend heet.
Daarna zijn we naar dantes view gegaan vanaf daar kijk je naar het laagste punt in heel usa.
Dit punt is trouwens alleen te bekijken over een zigzag wegetje langs de afgrond echt gaaf(en hoog)
Daarna zijn we naar badwater het laagste punt gegaan, dit was vroeger een groote zee, nu is het een huge zoutvlakte.
Terug zijn we via artistic drive gegaan met een prachtig palet aan kleuren, alsof je door een schilderij rijd.

Smiddags hebben we lekker bij het zwembad gelegen en gezont.
Savonds lekker hamburged gegeten.

Sochtends zijn we na een lekker ontbijtje op weg gegaan naar las vegas.

Na bijna 3 uur waren we er.
Woh wat gaaf is het hier helemaal super.
Het hotel is gigantisch met meer dan 7000 kamers.
Smiddags de auto weg gebracht en daarna meteen hup opgehaald.
Lekker gegeten bij denny's en biertje en cocktail gedaan aan een van de vele barren in het hotel.

Vanochtend broodje gehaald bij de subway en over de strip gelopen.
Bij mandalay bay naar binnen gegaan waar een aquarium zit,echt prachtig.

Daarna terug nog even langs de m&m store en de fonteinen vsn het bellagio geZien.
Een lekker ijsje gehaald bij ben &jerrys echt enorm een bol.

Daarna lekker gezont bij het zwembad met een dj op de apchtergrond.
Zo even eten en dan gokken maar.

-xxx-

Volgende x als ik schrijf ben ik hopelijk miljonair!!!

• 16 Juli 2012 - 05:18

Papa:

zou lekker zijn als je miljonair wordt,
    we hoeren het wel als we over moeten komen.
    veel plezier daar

• 16 Juli 2012 - 13:02

Amy:

Hé BIJNA miljonair, veel succes en plezier in Las Vegas. Ik zal voor jullie duimen. Gaan jullie daar ook trouwen....??
    Liefs en xxx

• 16 Juli 2012 - 23:26

Mams:

hey lievies
    gaaf hoor en vergok je leven niet hahahha ben toch wel een beetje jaloers als ik jullie foto's zie. hier stroomt de regen uit de lucht worden we niet echt vrolijk van.
    david is ook weg dus nu kunnen we alvast wennen hoe het zal zijn als jullie allemaal de deur uit zijn. erug stil hahaha mooie foto via me phone luf joe mis joe have fun xxxx

• 17 Juli 2012 - 07:21

Jaap:

Niet al je vakantiegeld vergokken......

• 19 Juli 2012 - 09:26

Oma Barnhoorn:

wat mooi bij jullie veel plezier dag oma