yosemite np - Reisverslag uit Furnace Creek, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu yosemite np - Reisverslag uit Furnace Creek, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

yosemite np

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

12 Juli 2012 | Verenigde Staten, Furnace Creek

Jullie zullen het niet geloven,maar de wekker zetten id hier niet nodig we ja ik ook zijn elke ochtend al rond half 7op,erg vroeg.
Dus ook deze ochtend,lekker ontbeten en toen op naar yosemite, een pas gehaald voor alle parken.
Enn wow wat was het mooi,wat een uitzichten.
Eerst de reuzen sequios in mariposa grove, daarna glacier point en dat is erg mooi,heb een paar mooie filmpjes gemaakt voor mama,van de hoogtes waar we langs reden.
En ook nog naar de yosemite falls gelopen.
Daarns nog even lekker gezwommen bij het hotel en bij het steakhouse verderop gegeten.

Vanochtend weer vroeg wakker,lekker ontbeten en toen op naar death valley.
We gingen via de tioga pass,en wat een verschillen.
Eerst de groene reizen sequias en daarna woestijn en dan ineens weer bergen echt super mooi, heel bijzonder.
Wat een rit was dit,overigens wel 8uur gereden. Dus een lange dag maar wel echt supermooi.

Het is hier overigens erg heet contstant boven de 40 graden, gellukkig voelt het hier minder warm aan gelukkig.
Net lekker pizza gegeten in de saloon.
En morgen death valley eens goed bekijken.

-xxx-

• 13 Juli 2012 - 05:20

Papa:

ik begin jaloers te worden.
    volgende week gaat david weer varen dus dan zitten we echt als twee ouwe .... met z'n tweetjes op de bank.
    veel plezier nog en doe voorzichtig.
    papa

• 13 Juli 2012 - 07:32

Jaap:

Prachtig wat zullen jullie genieten van de vergezichten en wat jullie allemaal meemaken .. geniet ervan ...
    Jaap en Amy

• 13 Juli 2012 - 09:11

Mams:

klinkt bijzonder, jij die er zo vroeg uit bent hahahaha xxx. zal de filmpjes bekijken wie weet kom ik er ooit overheen brrrrrrr. ben blij dat jullie zo genieten zuig het op en zet het vast in de herinnerings kolom, geniet enne de jackpot niet gewonnen dus we komen niet die kant op, hahaha.
    moest jullie de groetjes doen van??????? maar ben die naam alweer kwijt dus bij deze naam volgt nog wel hahaha luf joe dikke kus van ons ouwe wijfie misty

• 14 Juli 2012 - 08:25

Amy:

Wat een hitte hè, hoorde gisteren dat het in de US extreem warm is, zeker dan in Death valley, de heetste plek van de US. Waarschijnlijk beginnen jullie te wennen aan de hitte temp. Fantastisch dat jullie zoveel ondernemen en zien. Geniet er van, het blijft je altijd bij....
    Veel liefs