san fransisco - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu san fransisco - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

san fransisco

Blijf op de hoogte en volg laura

06 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Pismo Beach

na een heerlijke nacht was het alweer jammer om weg te gaan.
ik denk dat pismo wel een van de mooiste plekjes is.

na ons ontbijtje vertrokken we naar san fransisco, niet meer over de 1 maar de 101, omdat de 1 toch erg lang duurde.
alsnog een prachtige route.
en toen kwamen we aan in san fransisco, meteen de auto maar even weggebracht en met de taxi naar het hotel.
daar kwam len erachter dat hij zijn camera in de auto had laten liggen.
dus weer terug want zo ver was het toch niet.
nou wel in san fransisco, het is van boven naar beneden, en het is koud.
kouder dan in nederland.

en na die eerste wandeling waren we alweer kapot. dus geen latertje.
de eerste dag zijn we naar fishermans warfh gegaan om meteen de kaarten op te halen voor alcatraz,
eerst een haventje in, zitten er ineens 3 zeeleeuwen te kijken.
supermooie beesten.
weer doorlopen naar pier 33 waar we de kaartjes hebben opgehaald.
na een uurtje konden we op de boot.
lekker varen naar alcatraz en daar was het echt prachtig, super interesant
erg leuk om allemaal te lezen en te zien.
via de wharf terug gelopen.

de volgende dag zijn we naar de brug gelopen, een erge lange wandeling in de kou,miezer regen en over alle hobbels.
kortom erg leuk. haha
nee was heel leuk om op de brug te lopen en dat savonds op tv terug te zien op tv van he daar hebben wij gestaan.

gister gingen we dan toch echt weg, spullen ingepakt, ontbeten en toen wachten op de taxi.
naar het vliegveld en met een beetje vertraging dan eindelijk de lucht in.
een erg lange vlucht vooral omdat we geen eigen schermpje hadden voor de tv, dus moest je de film kijken die aanstond.
met een omweg via canada, groenland, en over amsterdam.
werden niet eens ff afgezet.
dus na 10 uur stil zitten had ik het aardig op me heupen.
en toen nog overstappen dat was rennen om het nog te halen.
en toen naar nederland, we zaten verspreid omdat we zo laat waren.
en de vlucht was wel redelijk hobbelig al heb ik dat uurtje dan weer wel geslapen.
nu weer thuis en erg verot.
dus gaat een vroeg nachtje worden.