zion,bryce,page and lake powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu zion,bryce,page and lake powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

zion,bryce,page and lake powell

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

19 Juli 2012 | Verenigde Staten, Page

Helaas geen miljonair..
Maar wel nog een heerlijke dag in las vegas geweest.
Sochtends zijn we gaan schieten ik met een ak 47 en een glock echt supee vet.
Daarna zijn we naar het freemont stret ecxperience geweest, wat niet zo heel bijzonder is in daglicht.
Daarna zijn we terug gelopen over de strip naar het hotel wat een flinke wandelinv was.
Langs duizende weddingschappels naar binnen gelopen maar was helaas een duur geintje, dus dan maar even door sparen en ooit in nederland gewoon trouwen.
Daarna zijn de jongens een drankje gaan doen aan de bar en heb ik genoten van het bad en lekker tv gekeken vannuit bad.
Savonds naar cirque de soleil geweest echt supergaaf en daarna lekker naar bed.

De volgende ochtend hebben we de auto opgehaald en zijn we op weg naar zion gegaan.
Weer over prachtige wegen.
Met de bus rondje park gereden langs alle views en daarna lekkee biertje gedaan bij het zwembad.
Savonds wewr heerlijk gegeten.

De volgende dag via de bergen naar bryce dit was nog mooier dan zion.
Hier zijn we met de auto naar alle views gereden en ook dit was weer prachtig.

Daarna doorgereden naar page waar we in budget inn slapen een heel simpel motel.
Hier blijven we 2 nachten omdat we eigenlijk ook 1nacht in bryce zouden zijn maar daar hadden we alles al gezien.
Savonds nog even naar lake powell geweest om te zwemmmen en daarna lekkee naar bedje toe.

Vandaag hebben we de ochtens lekker bij het meer gelegen en nu zitten we lekkee op het terrasje bij antelope point op het floating restaurant.
Lekker biertje doen en zo even eten.

Morgen op naar monument valley.

-XXX-
Groetjes aan iedereen.

• 19 Juli 2012 - 23:03

Mams:

trouw idd maar lekker hier kan ik er tenminste bij zijn hahaha is ook voor mij grote gebeurtenis hahaha. ben blij te lezen dat het eten heerlijk is, denk geen stoofvleesie, wij wel hahaha. oma heeft vanmorgen de stukjes gelezen en heb er geleerd om eenreactie te plaatsen ging goed wie weet ze leert het nog wel.
    geniet lekker groetjes en een dikke kus van misy en mij luf joe xxxx