san diego,la,higway 1 - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu san diego,la,higway 1 - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

san diego,la,higway 1

Blijf op de hoogte en volg laura

02 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Na de heerlijke rust van palm springs zijn we naar san diego gereden.
Hier zijn we eerst naar de uss midway gegaan.
Ook dit wad weer super interesant met alle respect die ze hier hebben voor het leger.
De volgende dag zijn we naar sea world geweest.
Dit wad weer super gaaf net als in aussie.
Met een cirque de soleil achtige show in het water.
En een show met shamu de orca, en een show met dolfijnen super mooi.

De volgende dag vertrokken we alweer naar la.
We zaten in annaheim een uurtje onder la.
Tegenover disney land.
De eerste dag zijnwe dus naar disney downtown gelopen,dit ligt tussen 2 disney parken en is eigenlijl gewoon een dorpje met winkels,bars restsaurants en bioscopen.
Hier bleven we 4 nachten en aangezien er elke avond vuurwerk is in disney hebben we elke avond genoten van het vuurwerk(want dat hebben we nog niet genoeg gezien) ,nog mooier dan the 4th of july en de niagara falld.
De eerste hele dag in la zijn we naar de la angels wezen kijken basebal.
Helaad geen bal gevangen maar het was echt super leuk om een x te zien, al is het wel erg warm 4 uur vol in de zon dus we zijn iets eerder weg gegaan,maar uiteraard niet zonder een hot dog te hebben gegeten.

Dag 2 zijn we naar de universal studios gegaan, supergaaf met alle shows en de studio tour,kijkjes achter de schermen en de supergave king kong 360 3d atractie.
Het was echt de moeite waard.

De dag daarna zijn we naar de walk of fame gegaan en via beverly hills naar de santa monica pier gegaan, en uiteraard lekker gezont op santa monica beach.

Toen waren de dagen al weer om.
Vandaag zijn we vertrokken richting san fransisco wag alweer ons eindpunt is.
We zijn over de higway1 langs de kust vertrokken.
En zijn vandaag geiendigd in pismo bay.
Een prachtig plaatsje aan de kust.
We zitten in een hotel aan het water waar reuzen pelikanen vliegen,supermooi.
En we hebben een familie suite dus wij hebben een aparte kamer van len,best lekker.
Nu gaan we lekker slapen met de balkon deur open,genieten van de zee die op de rotsen slaat.

-xxx- over een paar daagjes zijn we alweer thuis.

• 06 Augustus 2012 - 19:58

Jaap:

Goede reis terug en het gaat allemaal weer te snel , zoals vakanties altijd gaan....
    groeten aan Lex en tot gauw .

• 07 Augustus 2012 - 11:17

Amy:

Op deze reis heb je weer veel (levens) ervaring opgedaan. Heerlijk om er op terug te kijken en ervan na te genieten.
    Liefs voor jullie beiden en tot ziens in Nederland.
    (vergeet de zon niet mee te nemen!!!)

Amy