verdwalen?? ikke?? nooit!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu verdwalen?? ikke?? nooit!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

verdwalen?? ikke?? nooit!!

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

07 September 2010 | Australië, Sydney

hallo,

na ons verhaaltje zijn wij een wandeling gaan maken door sydney.
en ja hoor wij verdwalen..
het is 10 min. heen naar darling harbour en 3uur terug. haha ja wij hadden het weer voor elkaar.
wij wisten niet meer hoe we bij ons hostel moesten komen, en toen we eindleijk de juiste straat hadden zijn we naar nr. 21 gelopen inplaats van 412!! en de straaten zijn hier heeeeeel lang.
dus na 3 uur waren we dood op.
uiteindelijk gelukkig dus wel gevonden, en maar meteen naar bed gegaan want we waren inmiddels zo moe.
dus om uur of 22.00 naar bed en we waren om 5 uur weer klaar wakker dus zijn we maar even gaan msnen en skypen.
daarna zijn we nog even naar bed gegaan.
smiddags gingen we even terug naar de telefoon winkel want we snapte er niks van. komen we terug bij het hostel word er gevraagd of we mee gaan bbqen nouja daar zeggen wij geen nee tegen.
dus eerste bbq gehad eerste strand gezien supermooi.
waren pas om 4 uur terug daarna nog even met de telefoon gekloot die doen het nu eindelijk.
en maar even een trui gekocht want het was toch nog aardig fris op het strand en toch wel lekker zacht.
we kunnen vanavond met een groep mee naar de kroeg maar we zijn allebei best verot dus misschien nog even wandelen en dan met kaart!!
en dan weer lekker bijtijds naar bed zodat we een beetje ritme krijgen.
we zullen van de week toch nog wel uit gaan:D
nou dat is het voorlopig wel even.
tot snel.
dikke -x- aan iedereen

• 07 September 2010 - 09:40

Marit:

Het kon ook niet anders he!!
    Haha, had niet anders verwacht van jullie 2 samen:P.
    Klinkt wel heel gezellig gelukkig!
    Kuss

• 07 September 2010 - 09:49

Tamara:

dat zat dr in nou ja heb ik ook altyd dus kweet wat t is!nou ja je heb t uiteindelijk weer gevonden dat scheelt,je hebt al leuke fotootjes neergezet ik zou zeggen blijven knippen!!!

• 07 September 2010 - 11:07

Amy:

Door te verdwalen leer je de weg wel kennen en kom je vaak leuke onverwachte dingen tegen.
    Verdwalen kan dus ook positief zijn!!

• 07 September 2010 - 14:27

Lex:

haha ik heb even na zitten denken maar als we samen gaan wandelen heb je het ook altijd niet aan het goede eind met de weg kiezen;)
    die fot's zijn leuk...en die met die slang op je nek is wel erg dapper, en bang?? nee niet te zien aan je gezicht:PP;)
    xxx ily

• 07 September 2010 - 17:35

Mama:

lache hoor en ja verdwalen hoort erbij, leer je van zal niet de laatste keer zijn, maar relaxed blijven en anders bestel je gewoon een taxi haha. dacht dat je gezond zou gaan eten, hoop dat het lekker was. tot horens