mijn eigen autootje - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu mijn eigen autootje - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

mijn eigen autootje

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

13 September 2010 | Australië, Sydney

hallo,

we zijn niet echt thuis gebleven zaterdag avond, eigenlijk was het geloof ik weer 4 uur ofzo.
maar was super gezellig naar the gaff.
je mag hier niet naar binnen zonder id en ook niet op slippers, dus komen jenn en ik voor de 2e dag op rij aan bij een rkoeg zonder id en op slippers. en toch binnen komen.
alleen snap ik nu wel waarom we geen slippers mogen dragen.
die van mij bleef plakken in de plakzooi van gemorste drank en nu is me slipper uitgescheurd.. beetje jammer weer.
maar staan we daar lekker word jenn in eens bij haar voet gepakt want er waren 2 gasten die onze nagelak zo mooi vonden. dus zei zegt rot op in het nederlands blijken ze nederlands te zijn lol.
en hun gaan ook naar defqon dus maar even samen wat regelen.
hebben meteen afgesproken dat we hun nagels oranje mogen lakken voor defqon omdat ze die van ons zo mooi vonden.
zondag zijn we wezen shoppen even fatsoenlijke schoenen gekocht.
en daarna meteen lekker eigenwijs op onze schoenen naar de brug lopen dus lekker veel blaren.
zitten hoop raare beesten in de botanic gardens een park naast de brug en het operahous.
daarna toch maar op bloote voeten terug lope omdat de blaren pijn deden.
om 8 uur onze tijd dus 12 uur smiddags julie tijd zou ik even skypen met pa en ma en lex. heel gezellig kom ik online is er niemand...
hadden ze gedacht dat ik 8 uur sochtends me bed uit zou gaan om te skypen.. grapjassen. miscommunicatie dus. daarna lekker vroeg slapen want moesten kwart over 8 s`ochtends de trein hebben om naar een auto te kijken.
ja precies vroeg naar bed niet dus.
wij kwamen nederlanders tegen en die andere vroegen ook of we nog kwamen en de pub zat naast ons hostel dus 1 drankje kon wel.
4 uur lagen we in bed. en 7 uur ging de wekker.. oeps.
en dan een treinreis van 3 uur zonder de tijd te hebben om wat te eten of drinken te haalen omdat we weer eens bijna te laat waren.
uiteindelijk op bestemming aangekomen en naar de auto gekeken en toen maar meteen gekocht en terug naar sydney gereden.
en ja probeer maar eens bij je hostel te komen met al dat een richtings verkeer dus 3 keer sydney rondgecrost en uiteindelijk een parkeerplekje vlakbij het hostel gevonden.
dus nu hebben we een mooie auto waarvan ik de foto`s binnenkort erop ga zetten. een toyota camera.
we hebben besloten dat we dinsdag tot vrijdag nog in sydney blijven in een hostel waar veel nederlanders en belgen zitten en heel leuk schijnt te zijn en dan gaan we met de auto naar de bleu mountains, zaterdag defqon daar, zondag bijkomen. en maandag gaat het rondtrekken beginnen.
dus geen hostels meer en waarschijnlijk minder vaak verhalen.
zullen snel weer schrijven.
heele dikke -x- aan iedereen.
en zal er snel foto`s op zetten.

  • 13 September 2010 - 11:11

    Evelyn:

    Dus jullie kunnen nu de straten onveilig maken in jullie autootje? hahahhahaha
    ik ben benieuwd naar defqon! leuk man!

    zet maar even snel weer wat foto's op de site!

    groetjes en doe kallum an he! xxx


  • 13 September 2010 - 11:48

    Amy:

    Beetje wennen aan het links rijden?? Lekker de bloemetjes buiten zetten,
    Fantastisch meid!!
    Doe voorzichtig in jullie Toyota Camera.
    Dikke X terug

  • 13 September 2010 - 17:17

    Opa Pet:

    hallo meiden,eventjes een goede
    trekkersreis wensen,het verkeer is gelukkig niet zo druk als in sydny
    maar kijk uit voor die grote trucks
    want die gaan echt niet aan de kant,veelgeluk en pret onderweg.
    oma/opa

  • 13 September 2010 - 17:29

    Papa:

    zo een eigen auto.
    nu kan je echt heel ausi ontdekken, wel op tijd tanken.
    veel plezier met je auto.
    oja als ik zeg dat ik 23.30 online ben op zaterdag is dat natuurlijk 's avonds.
    veel plezier met je karretje.

  • 13 September 2010 - 20:39

    Mama:

    hey skatje nou gaat goed daar, gefeliciteerd met je eerste auto hoop dat tie lekker rijd. Gaat het links rijden een beetje of heb je al op de verkeerde weghelft gezeten hihihi. Dacht dat je zei dat je dinsdag naar die auto ging kijken maar goed communicatie gaat nog weleens fout. ben benieuwd naar de foto's. hoezo geen verhalen meer als je rondtrekt de internetcafe's zitten toch overal????? Mocht het zo zijn dat er geen zijn stuur dan wel af en toe een smsje. Hoorde van karin over je melden bij de ambasade zodat die in geval van nood weten waar je zit, zou het prettig vinden als je dat deed kun je ook een beetje de richting aangeven waar jullie naar toe gaan en als jullie ergens langer blijven en er is daar een ambasade kun je je daar ook weer melden. Je krijgt dan ook uitnodigingen als er wat te doen is op de ambasade feestjes enzo. Hier alles z'n gangetje met opvliegers en al hahaha nou geniet van je feestje doe ik ook za. Ik heb een zwarte jurk en een rood vest zo gaan Els en Corrine ook. lekker meebleren met maro en ilse en van velzen.
    doegies denk aan mij doe dat ook aan jou luf joexxxxx

  • 14 September 2010 - 06:33

    Chantal & Emile:

    Hey laura,

    Superleuke verhalen, jullie gaan het wel maken daar samen.
    Ik ben al helemaal jalours... maar wij mogen hopelijk ook in december, alleen dan maar voor een maandje. Nou geniet ervan.

    Gr chantal en emile

  • 14 September 2010 - 14:58

    Linda:

    Hey lau, jullie vermaken je prima lees ik wel weer :)
    Ben ook heel benieuwd hoe je defqon gaat vinden. Q-Base was iig zeer geslaagd afgelopen weekend.
    Have fun

  • 14 September 2010 - 17:38

    Karin Welvaart:

    Hoi Laura,
    Als ik je verhalen lees,is een ding me al snel duidelijk!!!!!!!!!!!!!
    jullie genieten er 100% .Heerlijk hoor ,Ga je ook surfen? want dan maak je het plaatje compleet van de beachgirl Laura!!!!

    Dikke kus van Karin

  • 15 September 2010 - 11:20

    Tamara:

    hey muts waar zit je dan?heb al 10000x gekeken en niet gevonden oehoe lautje waar ben je dan..............?????
    dikke xxx van seline en we hebben je felicitatie wel ontvangen hoor!!veel plezier de komende tyd.....

  • 16 September 2010 - 22:24

    Mama:

    hey lievie heb van lex al gehoord war je uitspookt heb net ff gekeken nog geen nieuw verhaaltje maar wilde toch ff zeggen dat ik bij de uitvoering van fleur was geweest. en het was erug leuk net met henk op msn gezeten gezellie en nu ga ik naar me bedje weltrusten luf joe en denk aan je xxxxxx

  • 19 September 2010 - 10:31

    Linda:

    Gefeliciteerd met je moeder :) Je hoorde me al zingen voor haar via skype haha.
    Neem aan dat jij ook voor haar hebt gezongen? Volgend jaar maar weer een duetje doen niet?

    Ben beniuwed naar je volgende verslah. O en is Defqon nou al geweest of is dat volgend weekend?

    Kus

  • 19 September 2010 - 13:51

    Barbara En Erik:

    He Lau!
    Ik zie dat je je prima vermaakt! Van het ene feestje naar het andere! Ben jaloers! Ik hou je site in de gaten! Ben erg benieuwd hoe je verder gaat reizen! Veel plezier
    groetjes Erik en Barbara (de buurtjes van Roy en Tamara)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 28902

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: