kamperen. - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu kamperen. - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

kamperen.

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

25 September 2010 | Australië, Coffs Harbour

helaas geen walvissen gezien maar het was wel super mooi en er waren super golven, helaas mochten we niet zwemmen dus zijn we maar verder gegaan naar nelson bay.
daar stonden we op een camping waar we dus ons tentje op hebben gezet ging heel soepel.
er waren ook 2 andere nederlanders die we van sydney kende dus dat was wel leuk veel gekaart en toen werd het dus laat, loop je terug naar je tent schrik je je eerst kapot omdat er een kangaroo zit word er vervolgens de heele nacht aan de touwtjes van je tent gesabbelt.
maar het was een kangaroo die daar was opgevoed dus die deed niks, ze vingen daar namelijk ook dieren op voor rehalibitatie, super lief een baby kangaroo gezien.
daar hebben we 2 dagen gezeten.
we hebben gesandboard van het duin af super stijle helling heel gaaf en daarna nog even gezwommen met heele hooge golven en er was sterke stroming dus we zijn er vrij snel weer uit gegaan.
savonds zijn we gaan rijden naar port maquire, is best eng rijden in het donker omdat vrachtwagens gewoon met 120 inhalen waar je 110 mag en die vrachtwagens zijn hier heeeeeeel lang.
maar we hebben het gered en zijn in port macquire op een parkeerplaats gaan staan en hebben in de auto geslapen, ook weer met die nederlanders alleen waren hun 1,5 uur eerder geariveerd dan wij terwijl we tegelijk weggingen maarja wij rijden verkeerd he zoals gewoonlijk.
al gaat het kaart lezen steeds beter.
vandaag half 6 wakker want dan is het licht en dan slaap ik niet meer dus jenn laten liggen en lekker een strandwandeling gemaakt nooit gedacht dat ik zo vroeg zo actief zou zijn.
daarna nog gezwommen en naar een koala ziekenhuis gegaan maar daar zag je niet veel. en daarna naar coffs harbour gereden waar we nu zitten en zo lekker gaan eten.
morgen gaan we verder naar awarara ofzoiets waar we maandag gaan surfen.
oja de weg is gewoon een lange weg van sydney naar cairns dus er valt niks te verdwalen behalve als je even ergens af gaat om te eten of te slapen ofzo dan rijden wij gewoon een uur rondjes om weer bij de groote weg te komen.
mis iedereen wel super veel.
heele dikke -x- en zal binnenkort weer even online komen.

• 25 September 2010 - 11:05

Jaap:

Gaaf he zandsurfen ...
    Ik lees al het gaat prima
    gniet maar lekker en probeer ook nog ergens te snorkelen of duiken dat is ook gaaf ...maar dat zijn jullie vast wel van plan
    Groeten uit een regenachtig nederland

• 25 September 2010 - 12:43

Fleur:

Klinkt echt super gaaf wat je allemaal aan het doen bent Lau!
    Heel erg veel plezier, kuss!

• 25 September 2010 - 20:37

Mama:

hey zat je aan de pacificdrive bij maquire, was aan het zoeken op google waar je was, ziet er mooi uit. awarara is niet te vinden ben benieuwd wat dat uiteindelijk is, surfse doe voorzichtig luf joe xx

• 26 September 2010 - 16:56

Lindsay:

Waar blijven de foto's dan!? :P

Gaaf allemaal !

• 27 September 2010 - 12:03

Opa Pet:

hey meiden, ik merk al dat je de smaak van kamperen al te pakken hebt,in de auto slapen lijkt me niet zo;n pretje,ik had je al verteld van die truckers,echt uitkijken.gr.van oma en mij.