aftellen geblazen - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu aftellen geblazen - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

aftellen geblazen

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

23 Maart 2012 | Nederland, Noordwijk

hallo iedereen,

nog 100 daagjes en dan vertrekken lex en ik naar amerika.
ook deze reis zal ik weer bij gaan houden op deze site.

mochten jullie mij niet meer willen volgen moeten jullie mij even een berichtje sturen, dan zal ik jullie uit deze mailing list verwijderen.

en anders horen jullie over 100 daagjes weer van me.
nu eerst morgen maar even naar curacao.

dikke -x- laura

  • 23 Maart 2012 - 23:31

    David:

    even naar curacao zet ze dan ook egt he:P

  • 23 Maart 2012 - 23:31

    David:

    even naar curacao zet ze dan ook egt he:P

  • 24 Maart 2012 - 19:14

    Willy:

    Wat geweldig dat je dit nu erop zet terwijl je nu op curaqau bent! heb medelijden met je dat je al weer gouw naat de VS gaat. maar ik wil het graag blijven volgen hoor!!! xxx

  • 25 Maart 2012 - 07:56

    Amy:

    Eerst genieten op Cura, zal je zeker blijven volgen in de VS. Liefs Amy

  • 31 Maart 2012 - 20:57

    Laura Smorenburg:

    Hee!
    Wat leuk! Hoe lang ga je ongeveer weg? Ik ga deze zomer alleen op een verlengde zomervakantie (backpacken en Italië), maar voor mij voorlopig geen lange reizen meer.
    Tja.. even Curacao tussendoor, wat moet ik daar nou op zeggen?! Het leven is zwaar..

    haha, groetjes!

  • 01 April 2012 - 12:39

    Laura Barnhoorn:

    haha idd even het was zo voorbij.
    nu nog 3 maandjes precies :P

    @laura
    we gaan 6 weken eerst een weekje newyork,niagara falls, washington. en dan vliegen naar san fransisco en daar een rondje langs alle parken en grote plaatsen.
    waar ga jij backpacken?
    je heb het wel gezien met de lange reizen?
    ik kan niet wachten, heb nog lang niet genoeg gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 28898

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: