goodbye - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu goodbye - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

goodbye

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

01 September 2010 | Nederland, Noordwijk

hallo,

vandaag gaat het gebeuren.
vanavond om 21.00 ga ik de lucht in.
we gaan om een uur of 18.00 naar schiphol, dan hoop ik nienke nog even te zien want die komt vandaag terug uit spanje, dus wel leuk als ik haar nog even zie.
nu nog even de laatste spullen halen die toch wel handig zijn.
en dan voor de laatste keer me tas uit en in pakken.
en dan ben ik er helemaal klaar voor.
dus het volgende bericht zal wel uit singapore zijn.
dus tot dan.
-x-

  • 01 September 2010 - 11:49

    Lex:

    Ja en dan gaat het inderdaad echt gebeuren.
    pfff, ben bang dat k het niet makkelijk ga krijgen maar ik ben ervan overtuigt dat ik mezelf er wel doorheen sla en dan komt het allemaal weer goed..onze vrienden zullen er ook wel zijn dus vervelen doe ik me niet..
    HEEEEEEL VEEEEEL plezier en we spreken elkaar op fb skype en telefoon....
    xxx ik hou van jouw en zie je over 6 maanden;)
    xxx tz

  • 01 September 2010 - 12:36

    Evelyn:

    Hey meis!

    nogmaals een goeie reis en heeeeel veeeeeel plezier! maar dat gaat vast lukken! :D:D

    xxx

  • 01 September 2010 - 14:04

    Marit:

    Hee meid,
    Ik wens je alvast superveel plezier met Jen, maar dat gaat vast en zeker lukken.
    Tot straks,
    xx Marit

  • 01 September 2010 - 14:22

    A@rdbeitje:

    Goede reis en have much fun kus

  • 01 September 2010 - 16:06

    Amy:

    Geniet met volle teugen en kom weer gezond met hèèl vèèl verhalen mensenkennis en ervaring terug over 6 maanden
    Dikke Kus Amy (ook van Jaap)

  • 01 September 2010 - 16:36

    Chantal & Emile:

    Heey Laura,

    Heeeeeeel veeeeeel plezier, geniet ervan.
    En wie weet zien we elkaar nog in australië!! En anders komen we zeker je verhalen horen als je teurg bent.
    En we zullen wel een beetje op Alex letten (voor zover als dat gaat vanaf hier :D )

    x ons

  • 02 September 2010 - 02:16

    Pimbo:

    Hé Lauraatje!

    Hopelijk heb je een prettige vlucht (gehad), veel plezier daar en kom maar snel weer terug (niet TE snel natuurlijk ;-))

    Dikke knuffel

  • 02 September 2010 - 10:29

    Papa:

    he lautje hoop dat je goed bent aan gekomen in Signapore.
    kan niet wachten op het eerste contact.

    xxx papa

  • 02 September 2010 - 14:44

    Opa Pet:

    hey laura we zijn benieuwd naar je eerste belevenissen in singapore en blijven je volgen, kiss oma/opa.

  • 02 September 2010 - 18:49

    Paul:

    Lautje,

    hoop dat je een goeie reis hebt gehad, we hopen snel wat van je te horen.

    xxxx

    gr uit Naarden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noordwijk

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 28856

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: