hello singapore - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu hello singapore - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

hello singapore

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

03 September 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

hallo,

na ons afscheid op schiphol.
moesten we naar gate e5.
om 21.00 stegen we op en op een beetje turbulentie na was het een rustige vlucht.
beetje films gekeken spelletjes gedaan en je kon zelfs een taalcursus doen maar dat was me iets te vermoeiend.
ook nog wat te eten gehad eerst wat nootjes en daarna avondeten vis met rijst rare salade en een dessert waar zelfs mijn kiezen ervan uit sprongen.
toen om uurtje of 6 nederlandse tijd wat noodles en even later ontbijt scrumbled eggs met yoghurt en fruit.
voorderest kregen we continu drinken dus hebben jenn en ik een lekker wijntje genomen uiteraard.
uiteindelijk ook nog heel even geslapen en uiteindelijk waren we er.
ten eerste wat is mijn tas zwaar.
ten tweede wat is het warm.
dus wij die tas op ons rug gesjord ja hoor haal die tas er maar af en laat maar door de scanner gaan.
dus tas eraf en daarna tas er weer op.
toen met de taxi naar het hotel.
dat zag er best goed uit ondanks dat de buurt er een beetje verot uitziet.
maar toen.. de kamer die is heel klein. het is bed en tafeltje en de badkamer is al helemaal klein foto`s krijgen jullie nog wel te zien.
dus we hebben de tassen neer gegooid en zijn op zoek gegaan naar een supermarkt voor eten en drinken.
uiteraard hebben ze hier alleen van die toeristen winkeltjes dus hebben we maar noodles gehaald en dat zullen we de komende 3 dagen ook wel eten.
daarna zijn we gaan slapen en nu is het hier bijna 3uur snachts en zijn we klaar wakker.
nu heb ik dus braaf mijn berichtje geschreven en nu kijken of ik dat kan volhouden.
de rest horen jullie wel weer eens.
dikke -x- aan iedereen

• 02 September 2010 - 19:05

Marit:

Haha nou dit is al een goed begin!
    Nu nog vaker schrijven, haha.
    God dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Kus

• 02 September 2010 - 19:10

Linda:

Tsja, zware tas, dat mag ook wel met die groote :)

Maar 3 dagen op noodles leven, das toch geen pretje, hebben ze geen maaltijden in het hotel? Nou ja, je hebt altijd je dropjes nog ;)

x

• 02 September 2010 - 19:39

Lisette:

Blij te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Dat wordt leuk dan met die tas zeulen 6 mnd.

Nou Lautje, geniet er van. Ook van mijn ouders en Onno krijg je de groeten.

Tot snel sprekens. Kus Johan, Lisette en (krijs)Tijs

• 02 September 2010 - 20:42

Lex:

ja liefje, die tas dat wisten we al en de warmte is ook geen nieuws...
    ben benieuwd of 6 maanden taslopen goed voor je is.

(eenmaal terug in holland)

mama weet niet wat het is maar denk een hernia;)
    xxx ily

• 02 September 2010 - 20:56

Mama:

hey skatje ben blij dat je goed bent aangekomen. Bedankt voor je smsje vanmorgen, heb nog nooit zovaak om me mobiel gekeken.
    En als super verassing vanavond je nog ff gesproken via msn en je ook nog ff gezien das mooie gan u lekker slapen lebber van misty dikke kus van papa en mij.

• 03 September 2010 - 06:09

Evelyn:

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen in Singapore (Y)
    nog ffies en dan weer verder! Ben benieuwd naar foto's :D:D

groetjussss xx

• 03 September 2010 - 07:54

Amy:

3 dagen noodles eten is niet bepaald afwisselend maar saai. In Singapore kan je op de markt ook heel lekker eten en er zijn ook overal hele goede eethuisjes waar ze niet alleen noodles bereiden. Gewoon proberen, als jullie besluiten dat te doen dan zonder vlees bestellen!! Eieren kan wel.

Groetjes

• 03 September 2010 - 13:54

Willy:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen,maar aankomen zal je wel niet als je op noedels gaat leven hahah.
    je zal je fruitje nog gaan missen.
    doe voorzichtig!!!!
    dikke kus