gratis internet, eindelijk zon en de brug. - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu gratis internet, eindelijk zon en de brug. - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

gratis internet, eindelijk zon en de brug.

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

08 September 2010 | Australië, Sydney

hallo,

wij hebben een gratis internet cafe gevonden dus ja waarom niet even bijwerken dan.
kan hier alleen geen foto`s erop zetten en kan er geloof ik maar 10 op deze site zetten dus maar even kijken hoe ik ruimte erbij kan krijgen maar voorlopig zet ik ze denk maar op hyves.
gister hadden we ineens 2 kamergenootjes erbij, denk je gezellig lekker kletsen.. niet dus..
was een stelletje die hun bed afscheide met een handoek en zich niet eens voorstelde toen we binnen kwamen.
vervolgens ging 5 uur vanochtend de wekker gingen ze douchen en weg. nou dat was weer gezellig.
dus nu weer lekker met ze 2jes kunnen we tenminste naakst door de kamer lopen:P
vandaag nog wat dingetjes geregeld maar.. hadden natuurlijk de helft van de papieren niet bij ons dus moeten we morgen weer terug, maar dan is alles geregeld.
vandaag ook even naar kings cross gelopen waar je auto`s goedkoop kan kopen van andere backpackers. natuurlijk de garage die we zochten niet gevondenmaar vooruit wel bijna bij de brug geweest.
eigenlijk is sydney best klein, als je nammelijk onze straat uit loopt die kant waar wij heen waren gelopen toen we verdwaalt waren dan ben je bij de brug.kwamen we achter:D
haha oeps hebben wij weer waren we zo dicht bij zijn we terug gelopen.
we blijven waarschijnlijk nog even in het hostel want er is dit weekend een finale van footbal ofzo dus een heleboel zit al vol en we moeten vrijdag toch nog even naar de bank.
we hebben gister laat gegeten en eindleijk zelf gekookt.
en het was nog best lekker ook.
cordon bleu, met tortelini en champignonen saus.
daarna lekker naar bed gegaan. en helaas dus weer vroeg wakker.
en wij een lekkere trui gekocht gister schijnt de zon, hadden dus gewoon een trui mee moeten nemen.
we gaan straks misschien even zwemmen. en misschien weer een lekkere maaltijd voor ons zelf in elkaar prutsen.
dikke -x- aan iedereen
en denk dat we voorlopig wel kunnen bijhouden aangezien we hier toch gratis internet hebben:D

• 08 September 2010 - 08:15

Jaap En Amy:

Mopoie fotoos
    Gezellig he medereizigers moet je wel een beetje normale kamergenoten hebben, ach je moet maar denken ...wel zo rustig...
    Veel plezier daar downunder van ons.

• 08 September 2010 - 08:49

Mama:

hey moppie
    ja is niet netjes maarja sommige mensen zijn zo op zichzelf gericht dus laat maar die heb je ook niet nodig. hoe was de bbq

• 08 September 2010 - 08:51

Mama:

ging niet helemaal goed dus nog maar stukje. lekker dat het warmer is en kijkuit met zwemmen, je foto's zijn top vooral die met die slang hihi, luf joe

• 08 September 2010 - 14:27

Oma En Opa Bar:

laura we hebben je reis verslagen gelezen. hartstiike leuk en veel plezier in australie en wees voorzichtig gr aan jenifer daaaaaaaaaaagggggg

• 08 September 2010 - 14:37

Wil Overman:

Hee Laura, op de allereerste plaats wil ik jou nog even zeggen dat heel veel respect heb voor je dat je dit doet.Stoer hoor!!
    Lijkt mij een geweldige ervaring daar in het verre ausie maar denk wel heel spannend. aan je verhaaltje te horen zijn jullie 2 aardig gewend./ veel plezier verder

• 08 September 2010 - 21:31

David:

nou zo te zien vermaaken jullie je aardig daar;)
    en voor je extra ruimte heb ik al wat gevonden(A)
    maar dat zal je volgende keer dat je hier bent we zien;)
    hier is het rustig niet egt lekker weer heb denk 80% van de dag geregend...
    vanaaf ff naar aniet geweest die zit anti kraak in sassem ze heb leuk kamertje en een heele groote loods die ze kunne gebruiken voor van alles dus we zijn ff wezen skate en gaan zondag met heele groep verstoppertje speelen:P
    dat gaat wat worden is egt te groot gewoon is een oud bedrijfspand geweest alleen ze hebben alle muuren eruit gehaald beneden dus dat is meer een loods.....
    ik ga nu lekker slaape morge weer 8 uur op school zijn kan je tog egt beter daar zitten;)
    ik w8 op je volgende verhaaltje dikke kus voor jullie

• 09 September 2010 - 00:13

Lindsay:

Heeeee Lau en Jen!
    Ik hou lekker alles bij en vind het leuk om te lezen allemaal! Ik vind het echt zo tof dat jullie dit doen, echt heel gaaf! Ik ben nu in de bediening aan het werk, nu al 4 dagen van 16:00 tot sluit gewerkt, ik ben helemaal kapot!!! Me voeten!!!! Nou jullie hebben het wel lekker daar dus! Ben benieuwd wat jullie nog meer allemaal gaan doen :D Groetjes Lindsay

• 09 September 2010 - 10:26

Fleur:

Halloo halloo allbei!!
    Jeetje wat een verhalen zeg :D heb in een deuk gelegen!
    Klinkt echt super leuk allemaal, en wel lekker dat gratis internet :D

Laat even het telefoon nummer weten dan kan ik jullie smsen!!

Heel erg veel plezier, en niet vedwalen hé :P

Liefs en kusjes!

• 10 September 2010 - 09:20

Amy:

Nou jullie weten nu de weg wel. Klinkt lekker wat jullie gegeten hebben. Goed dat jullie zelf kunnen koken, scheelt een hoop geld toch..
    Leuke foto's trouwens. Wij zitten van 20 nov tot 19 dec op hetzelfde halfrond en zien dus dezelfde sterren. Kijk daar maar eens naar je ziet ze andersom aan de hemel dan op het westelijk halfrond. Ook het water dat door de wastafel stroomt, stroomt niet links maar rechtsom. Leuk hè..
    Nou meissie we wachten op je volgende verhaal,
    Dikke kus,
    Amy

• 10 September 2010 - 09:22

Amy:

Correctie: Het water stroomt linksom het wastafelputje in