kings cross en goon.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu kings cross en goon.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

kings cross en goon..

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

11 September 2010 | Australië, Sydney

hallo,

uiteindelijk hebben we toch maar een ander hostel genomen omdat die waar we zaten toch wel aan de duure kant was en we verschillende wijken wilde zien.
onze kookkunsten zijn niet echt onwijs, en mama heeft gelijk je moet overal zout bij gooien, wij gingen namelijk rijst maken met een of andere saus maar was volgens mij risotto dus het nam al het water op en we hadden geen bouillion of zout of iets, dus het was gewoon niet te vreten :D
haha best jammer maar we leren het nog wel eens.
donderdag wilde we met de partybus mee, maar je komt hier niet binnen op slippers en we gaan echt niet met wandelschoenen de kroeg in. dus helaas konden we niet mee.
uiteindelijk zijn wij vrijdag naar een ander hostel in kings cross gegaan een wijk vol met backpackers.
het was hier best gezellig films gekeken en goon gehaald wijn uit een doos, best te doen.
daarna gingen we met een groep naar the rocks zou een leuke tent zijn.
maar wij moesten eerst schoenen regelen dus die hbben we geleend veeeeeeeel te groot echt niet te doen.
toen met de trein naar de kroeg komen we daar aan hebben we geen id bij ons.
niemand had ook ff gezegd dat we die mee moesten nemen.
maar gelukkig na al dat verdwalen kende we een hoop straatnamen uitons hoofd en zagen we dat we vlakbij pitt street zaten. daar zat het hostel waar we eerst waren.
dus wij hebben een nederlander gebeld die bij dat hostel werkt en gevraagd wat hun gingen doen.
hun gingen ook nog uit dus we moesten maar daar heen kommen.
dus hebben we onze schoenen uit gedaan en zijn we op bloote voeten naar de andere kant van pitt street gerend.
uiteindelijk kwamen we daar uitgeput aan en hebben we daar tot na 12en gezeten toen zijn we naar scary canary gegaan ook een kroeg en hebben we daar beetje gedanst en gezopen.
uiteindelijk op bloote voeten want ze gebruikte daar toch alleen plastic glazen.
toen nog even terug naar het hostel en toen begon het licht te worden en hebben we stiekem met ze tweeen op een stapelbed geslapen. en ook echt met ze tweeen boven op, wat een ramp.
uiteindelijk zijn we om half 10/ 10 uur naar de trein gegaan terug naar ons hostel en zijn we daar ons eigen bed in gedoken.
uiteindelijk was het wel super gezellig en ook onze kamer genoten zijn hier wel gezellig.
we hebben een 6 persoons kamer en liggen met 4 jongens op de kamer, 3 duitsers en een engelse.
1 duitser praat totaal niet met de rest maar die ander zijn wel grappig elke keer rot als we ze zien en die engelse is wel cool.
beetje jammer dat die voor liverpool is.
beetje minpuntje:P maar hij kan goed gitaarspelen dus dat is wel relax als je ligt uit te slapen in je bed.
meer heb ik eigenlijk niet te liegen denk ik :D
zal vast snel weer wat opschrijven als blijven we vanaaf wel thuis.
heele dikke -x- aan iedereen

• 11 September 2010 - 06:56

Amy:

Nu wordt het pas ècht gezellig hè..!!! Leuk al die mensen ontmoeten. Lekker genieten meid

• 11 September 2010 - 08:18

Lexy:

so you met a fucking scoucer??? and talk to him?? WHO ARE YOU??:P:P;)
    Come on you reds hahaha
    gezellig meissie, ben blij dat je afgeleid ben met al die andere mensen die je leert kennen..
    ik hoop dat je het nog meer naar je zin gaat hebben en papa en mama kunnen niet wachten je weer te zien IN sydney...k moet nog FF IETS langer wachten;) xxx tot snel ily

• 11 September 2010 - 12:28

Mama:

hey lievie, blij dat ik toch nog ergens gelijk in heb hihi (weet niet hoe ik smily kan krijgen)aldoende leer je het wel. Blij dat je het naar je zin hebt. hier gaat alles z'n gangetje, weten eindelijk waar we het bed willen hebben en zijn aan de opruim en schoonmaak. heb via googleearth gekeken waar jullie zaten is wl grappig. Kika gaat vandaag naar Dubai wat een wereldreizigers hebben wij als kidshihi. Je moet de groetjes en veel plezier hebben van Linda vd linde en consorten dus bij deze en ook van karin, had hun mail beetje laat gelezen. whats new hihi. Heb sinds vorige week niet zo vaak opde comp. gezeten als in me hele leven hihi verder ook niks te melden luf joe miss joe xxx

• 12 September 2010 - 15:22

Jaap:

Go Laura Go als alex geluk heeft ken je nog koken ook als je terug bent.
    Geniet maar lekker het gaat sneller om dan je denkt