eindelijk zon!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu eindelijk zon!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

eindelijk zon!!

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

20 Oktober 2010 | Australië, Cairns

helaas het arlie beach onveilig maken werd niks want we werden nog net niet weg gespoeld.
dus vroeg naar bed en hopen dat we niet nat zouden worden.
helaas waren die andere 2 meiden wel een beetje nat geworden en wij alleen onder het luchtbed gelukkig.
de volgende dag scheen wel een beetje het zonnetje dus lekker bij het zwembad gelegen en beetje de stad verkent.
die avond zijn we wel naar de kroeg gegaan en ja hoor we kwamen daniel weer tegen een nederlander die we werkelijk overal tegen komen, ook kwamen we wat mensen tegen van fraser island dus dat is wel leuk je blijft iedereen maar tegen komen.
de volgende dag weer alles ingepakt en vertrokken naar townsville, steve zou daar ook heen komen vanuit cairns omdat hij vakantie had en kerim en lex en nog een tom zouden ook daar heen komen voor het weekend.
dus gezellig met ze alle een drankje gedaan.
wat heel leuk is alleen werden we eerst opgelicht door de taxi chauffeur die ons naar de kroeg reed.
daarna was het wel gezellig op een terasje estefania was jarig dus zoals elke keer als er iemadn jarig is champagne erbij super gezellig, maar helaas die ging dicht dus gingen we naar een nachtclub. toen gingen er een paar roken dus wij mee worden eerst onze drankjes uit onze handen getrokken, ik dacht nog van dat mag niet mee nar buiten dus dat kan ik zo ophalen, vervolgens staat jenn al buiten zegt die beveiliging ja jullie komen er niet meer in maar ik stond nopg binnen dus ik riep jenn en wilde terug lopen om me dranje te pakken zegt hij je bent buiten geweest je mag niet meer naar binnnen, maar ik was nog heel niet buiten geweest, en ons drankje waren we ook kwijt jammer dan.
helaas voor hun was ik in een pestbui dus ben ik gaan zeiken dat ik de manager wilde spreken.
toen begonen hun te dreigen met de politie en vidio beelden dat ik met glas naar buiten was gelopen en dan zou ik mee moeten naar het buro.
dus ik heb gezegd prima laat maar zien, maar dat ging dan weer niet.
dus ben ik zelf naar de politie gestapt om te vragen hoe het zat.
en ik kreeg gelijk ze hadden mijn drank niet mogen afpakken, ze hadden het moeten melden voor we buiten waren dat we er dan niet meer in mochten en die beveiliging had al helemaal niet zo onbeschoft tegen ons mogen doen.
maar ze konden er niks tegen doen geld zouden we niet terug krijgen en we konden er niet meer in.
dus zijn we maar buiten blijven wachten op de rest en uiteindelijk naar huis gegaan.
dat was dus wel wat minder maar aan de andere kant ook wel grappig want ik wist niet dat ik dat in me had dus weer de grootste lol op de terug weg.
helaas had ik terug een beetje een dipje du heb ik even met lex gebeld en kroop ik uiteindelijk 5.30 uur pas me bed in en dan is het al ligt en een uur later is het te warm om in de tent te liggen dus dat was niet veel slaap.
dus lekker het zwembad ingedoken en luchtbed uit de tent getrokken en lekker in de zon gelegen. want de zon scheen eindelijk.
na een lekker dagje niks doen zijn we richting cairns gereden langs een waterfall route.
zo mooi op verschillende plekken gestopt super.
daarna doorgereden naar mareeba waar steve ze hokje heeft en hebben we daar 2 nachten geslapen.
de eerste dag gingen we naar een prachtige crystal caves zo moooooi.
niet dus $22,50 en de grot is van purschuim de crystallen waren wel mooi maar het was eigenlijk afzetterij maarja maar het beste ervan gemaakt met onze bouwvakkers helmen op want dat moest dan weer wel.
daarna lekker broodje kebab gegeten ja ik leer hier een hoop eten.
daarna nog een troost ijsje bij de mac en toen weer lekker naar huis.
de volgende dag naar nog een waterval geweest en lekker eigenwijs van de route af over de waterval klimmen om er in te kunnen zwemmen.
en pa en ma dat vinden jullie vast niet goed maar het was super vet.en we waren met ze 5en en hebben goed opgelet:D.
ik heb onder de waterval gestaan er was niet echt een grot onder maar wel wat ruimte zo vet.
daar ook slangehuiden gezien.
dat was echt super een vande mooiste dingen die we gezien hebben.
gister zijn we naar cairns gegaan en daar op een canmping gezeten en in een bar eten voor 10 dollar schnitzel en een lekker dessert en een drankje erbij echt super lekker.
om uurtje of 12 naar de tent gegaan en lekker geslapen voor zover je kon slapen met die herrieschoppende vogels om je heen.
vandaag gaan we een baantje zoeken en slapen we in een hostel omdat jenn niet echt lekker slaapt op een luchtbed en we toch ff moesten wassen en verhaaltje bijwerken.
morgen gaan we de heele dag op een boot en duiken dus heb er super veel zin in.
meer heb ik nog niet te vertellen.
oja ik moet even vertellen dat steve super lekker kan koken hij heeft de 3 dagen op de camping gekookt.
en nee we hebben nog geen kiwi gezien maar wel al genoeg andere gekke beesten.
de rest horen jullie snel weer.
dikke -x-

  • 20 Oktober 2010 - 06:47

    Papa:

    he lekker dat je je zo vermaakt.
    je leert je zelf wel beter kennen zo en ontdekt dingen van jezelf die je niet wist dat je ze in je had. toch maar werk zoeken?
    gaat zeker wel hard het geld ha ha ha
    nog 64 dagen en dan zie we elkaar weer
    gr. papa

  • 20 Oktober 2010 - 07:08

    Lisette:

    He Lautje,

    Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt (ondanks je dipje) en dat je zoveel kan zien.
    Hier gaat alles goed, kleine Tijs wordt al aardig groot, is aan het tijgeren e komt je af en toe al achterna. Ook staan is erg leuk. Zal je per mail deze week even een foto mailen van hoe die nu is.

    Nou rustig aan daar en we spreken elkaar snel.

    Dikke kus van ons allemaal.

  • 20 Oktober 2010 - 09:16

    Lex:

    wat een verhaal he...gelukkig heb k alles al persoonlijk van je gehoord en hebben we ff een beetje kunnen babbelen over je dipje..:)
    dus als ik het goed begrijp krijg jij een grootte bek tegen de uitsmijters..? pfff word nog wat dan, met een bitch de kroeg induiken en naderhand mee naar huis nemen...oe weet nie of ik dat wel aankan:P:P hahahahaha
    xxx ily

  • 20 Oktober 2010 - 17:41

    Mama:

    hey lievie ben blij dat jullie je zo vermaken en ja er zijn natuurlijk altijd minder leuke dingen die gebeuren, maar die horen bij het leven en je leert ervan. en nee vinden we niet goed onder en over watervallen klimmen maarja dan is de afstand beetje te groot om je op je fl..... te geven, als je maar uit kijkt ik wil je graag heelhuids in me armen sluiten als we in dec.komen en let wel zal het controleren hahahahaha hier verder alles goed spreek je luf joe xxxxxx

  • 20 Oktober 2010 - 18:28

    Wil Overman:

    He Laura, ik zou wel eens willen weten wie die portier is, bij ons in het buurthuis mag je ook niet naar buiten met je glaas maar het lukt ons niet omdat onze bezoekers duidelijk te maken. ik vind het wel wat hebben maar ik denk dat we binnen no time geen bezoekers meer hebben. zij kunnen dat blijkbaar wel doen omdat ze animo zat hebben?
    Trouwens zie ik nu een andere Laura te zien? ik ken eigenlijk alleen nog maar dat leive kleine meiske. maar nu ga je bijna op de vuist met de portier, en stap je naar de politie!ha ha ha
    ik vind het erg leuk om te lezen dat jullie zoveel lol hebben. alleen moet je natuurlijk niet zoveel over enge griezelige dingen schrijven omdat vooral je moeder doodsangsten uit staat. (slangehuiden/watervallen) ha h aha ha nee hoor geniet er maar van al wat je hier mee maakt pakken ze je niet meer af.groete Wil en Lia

  • 20 Oktober 2010 - 23:23

    Tanja:

    Hey Laura!
    Leuk dat jullie nu ook in Cairns zitten (wij zitten hier al 3 weken, het is hier super leuk!) Las at je ging duiken, bij welke maatschappij? Wij hebben dat afgelopen week gedaan, is onwijs gaaf! (koop zeeziekpilletjes als je daar last van hebt haha)...

    Wat zijn jullie plannen verder in Cairns?

    Groetjes,
    Tanja (en Angelique)

  • 22 Oktober 2010 - 21:47

    Broertje:

    heeeey kleine zo te zien vermaak jij je aardig en ben je net zo eigenwijs al sje ma die had net zo hard van de route afgegaan om bij de waterval te kijken;)
    hier is het rustig ben druk aant soliciteeren maar is nie veel heb piet berichie gestuurd dus nu ff w8en op je adderessen ik ga ff je volgende stukkie leesen xxxies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 28850

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: