washington dc, flying, and on the road - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu washington dc, flying, and on the road - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

washington dc, flying, and on the road

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

10 Juli 2012 | Verenigde Staten, Oakhurst

Na een heerlijk nacht geslapen te hebben in het heerlijke luxe duponthotel,zijn we vroeg op stap gegaan door washington lekker fruitje gehaald wat we in het park hebben op gegeten samen met knabbel en babbel en donald duck en zijn neefjes.
Eerst zijn we naar arlington crmetry gelopen erg indrukwekkend.
Daarna door the mall gelopen zoals dat heet langs alle museums en door een paar heen en langs de naald en het witte huis.
Daarna ben ik even op bed gaan liggen omdat het erg benauwd en warm was en ik aardige hoofdpijn had gekregen.
Om een uur of 5zijn we wat gaan eten in een leuk cafeetje aan de overkant.
Om half 8gingen we een nighttour doen met een gids die alles wist te vertellen erg interesant en toen hadden we wetkelijk alle memorials gezien erg boeiend.
Daarna lekker geslapen met een flinke onweersbui op de achtergrond.
De volgende dag hebben we nog wat gewandeld en lekker geskipbood in het hotel.

Om 2.15werden we opgehaald voor het vliegveld.daar gingen we dan weer in een simpel vliegtuig geen eigen tv geen eten wat een armoe dat zijn we niet meer gewend :D

Aangekomen in san fransisco met de taxi naar het hotel,weet de taxichauffeur de weg niet rijd die verkeerd.
Lekker weer.
Uiteindelijk hebben we het gevonden en konden we heerlijk slapen.

Dit keer een best western supermooi hotel met een mandje met koekjes bij de receptie vers gebakken mocht je pakken heerlijk.
Oja en sochtends een complimentary breakfast snack voor vertrekkende gasten.
Dus een heerlijk ontbijtje genomen vannochtend.
En op weg naar het vliegveld om de auto op te halen.
Dit keer met een transfer bus wat iets sneller ging.

En na een mooie witte nissan te hebben uitgezocht konden we op weg.
De weg vinden was erg makkelijk dankzij simone en globe reizen.
Halverwege nog even langs de target gegaan voor wat drinken en druifjes.
En toen werd de route langzaamaan steeds mooier.
Wat een uitzichten echt super.
Uiteindelijk aangekomen bij het hotel en eerst lekker gezwommen en gezon.
Net lekker gegeten en nu even relaxen op de kamer.
Morgen vroeg op en lekker wandelen door yosemite.

-xxx-

Ps. Wil niemand jaloers maken maar het is hier 37 graden heerlijk...

• 11 Juli 2012 - 16:30

Mams:

hoi hoi, klinkt allemaal geweldig en ja erug jaloers is hier 17/18graden s'avonds en soms zelfs overdag, strakke wind en hoos buien waar je niet vrolijk van wordt. op dit moment zonnetje en warm tenminst in de tuin haha
    geniet en have fun luf joe xxx

• 11 Juli 2012 - 18:57

Pa:

he schatjes, jullie hebben het naar je zin geniet ervan