mango rash - Reisverslag uit Katherine, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu mango rash - Reisverslag uit Katherine, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

mango rash

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

23 November 2010 | Australië, Katherine

helaas heb het niet volgehouden tot het eind.
ik had leuk me verhaaltje gedaan word ik de volgende dag wakker met een heel dik gezicht en onder de roode bulten, de zo gehete mango rash of te wel uitslag van de mago`s, en ik kan je vertellen het jeukt heeeeeeeeeeel erg.
dus pillen slikken en zalfjes smeren en geen mago`s meer plukken.
maar gelukkig wel werk in de schuur. heel boeiend aan een lopende band mango`s in een doos stoppen heel saai maar het is werk.
dat hebben we 1 dag gedaan zondag waren we vrij zijn we naar de hot springs geweest heel mooi watertje echt supermooi.
maar helaas die heele nacht niet geslapen van de jeuk en pijn en maandag maar niet gaan werken en nog een zalfjew gehaald, die werkt gelukkig beter.
heele dag op bed gelegen en vandaag dinsdag weer geprobeerd te werken maar om 12 uur naar huis gegaan omdat ik gek werd van de jeuk en pijn.
morgen is de laatste dag pakken en daarna een barbeqeu dus hoop dat ik morgen vol kan maken en dat we dan toch nog een feestje kunnen hebben.
verder hopen dat de uitslag snel weg gaat want ik zie eruit als een rode shrek met een hofd dat 2x zo dik is en me oren zien er helemaal niet uit.
de rest van me lichaam is ok rood en opgezet.
dus dat is wel minder maar we gaan gewoon door en hopen dat het snel weg gaat.
meer heb ik niet te melden want ik slaap bijna de heele dag en nacht.
dikke -x-

  • 23 November 2010 - 11:04

    Evelyn:

    Jeetje wat een toestand met die mango's!!
    hoop dat het snel weer beter gaat met je!
    je hebt zo te zien wel heerlijk weer :D:D
    in nederland wordt sneeuw en kou verwacht deze week...

    groetjes!!! xxxxx

  • 23 November 2010 - 21:26

    Mama:

    hey lievie wat een toestand, heb je zalfje met menthol gehaald???? hoop dat het snel beter gaat. heb je wel een foto gemaakt van jou als rode shrek wil ikwel eens zien hahahaha, nee sorry is niet grappig. goede reis voor do. of vrijdag doe rustig aan. liefs van ons.
    Oja hoop je snel te spreken op skype heb zo'n te gekke kersthond gekocht te beeldig, grappig luf joe

  • 24 November 2010 - 14:07

    Wilo Overman:

    we willen foto's zien van die rode SHREK!!!!

  • 24 November 2010 - 16:04

    Fleur:

    Hmm wat vervelend voor je meis!
    Hopelijk is het snel over, lijkt me verschrikkelijk al die jeuk :S
    Nou nog een paar weken en dan zijn je ouders en vriendje bij je!

    Dikke kus (K)

    Nu nog even je krabbel lezen ;)

  • 26 November 2010 - 17:43

    Linda En Dano:

    Meissie, wat nou dan... Hadden ze daar niet even voor kunnen waarschuwen.. raar ook dat het nu pas tot uiting komt, je bent toch al een tijdje bezig met de Mago's?
    Beterschap iig en hoop dat het snel over is. Dikke kus vanuit een besneeuwd Groningen

  • 27 November 2010 - 03:47

    Jaap:

    Hoi Laura we zitten bij je in de buurt
    we zitten hier op Ambon in de Molukken vlak bij Aussie.
    Jammer dat het mango avontuur niet door kan gaan maar ja dan maar weer terug naar de bananen . Verder hier alles ok moesten even wennen aan de hitte maar nu gaat het prima . Morgen gaan we naar een prachtig eiland met mooie stranden en genieten van het indonesische eten
    groeten en hopelijk is je allergie snel weg .

  • 27 November 2010 - 04:22

    Amy:

    Hi Lieve Laura,
    Wat een narigheid joh, hoop dat het nu wat beter gaat, je kan nu tenminste wat uitrusten. Kan je nagaan wat een rotzooi er op die mago's gespoten wordt. Wij zitten in mij geboorteland en gaan zelfs naar het eiland van mijn voorvaderen: Saparua, daar komt mijn familienaam vandaan en is zoiets als Jansen.
    Ook wij genieten enorm. De hitte is hier alleen verstikkend door de luchtvochtiheid. Hoop dat de hitte in Aussie beter te verdragen is. Nou meissie heel veel succes en beterschap. veel liefs en dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katherine

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 28886

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: