in de woestijn - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu in de woestijn - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

in de woestijn

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

01 December 2010 | Australië, Alice Springs

ja ik heb foto`s gemaakt van mijn shrek hoofd en nee ik ga ze niet online zetten, zowiezo krijg ik me foto`s niet op de computer dus voorlopig were even helamaal geen foto`s tot ik weet wat ermee aan de hand is.
na me verhaaltje hebben we nog 1 dag gewerkt en toen waren alle mango`s er doorheen dus toch nog iets afgemaakt ik heb die laatste dag wel gestickerd dus met een stickerpistool op elke mangoeen sticker plakken maar dan hoefde ik de mango`s tenminste niet aan te raken endat scheelde een hoop jeuk en pijn.
smiddags was er een barbie(bbq) met heel het team en savonds was er bij een paar franse op de camping nog een feestje dus het was heel gezellig nog een poging gedaan om didgeridoo te spelen en nog een instrument maar bakte er niet veel van.
vrijdags de auto naar de garage gebracht want de rem deed het niet meer dus nieuwe remmen en alles erop laten zetten ff $340,- jammer maar we hebben toch remmen nodig dus moest het wel.
daarna zijn we naar de cutta cutta caves gegaan best mooi onder de grond en alles stenen glitterde heel vet om te zien. daarna zijn we naar edith falls gegaan een paar mooie watervallen waar we lekker hebben gezwommen. bij de laatste moesten we alleen nog 1,6 km terug lopen over rotsen naar de parkeerplaats en natuurlijk begon het te regenen en niet zo zachtjes ook je zag een grijs gordijn op je afkomen en zo bleef het de heele tijd tot we bij de paarkeerplaats waren toen stopte het uiteraard.
nou waren wij al wel nat had alleen me camera bij me dus die had ik in me handdoek gewikkeld en rennen maar.
daarna doorgereden naar darwin waar we het weekend zouden blijven. daar bleken die franse in het zelfde hostel te zitten dus gingen we met ze alle ergens wat eten.
inmiddels is de ergste uitslag weg en is alles aan het vervellen dud die bruine kleur waar ik 3 maanden op gespaard heb is helemaal weg door die uitslag. kan ik weer opnieuw beginnen met steeds zonnen wat heb ik het zwaar:D
maar me armen vervellen dus heel erg en naar dat eet tentje zouden ook nog 2 belgen komen. waarvan een vroeg hoe het kwam dat ik zo`n droge huid had dus ik zei dat komt door uitslag keek ze nara die fransen o is dit het meisje met het groote hoofd.
dus... ik sta hier al bekent als het meisje met het groote hoofd.
achteraf hadden we die 2 meiden al gezien op de boot van fraser heel gezellig hebben het heele weekend met die franse en belgen gezeten.
maandag zouden we naar litchfield park gaan maar helaas het regende keihard de heele dag dus nog maar een dagje in darwin.
kakadu park zouden we zowiezo overslaan omdat het meeste gesloten is en je voor veel dingen een 4x4 nodig hebt en dat kan ons autootje niet aan.
dinsdag zijn we alsnog naar litchfield gegaan en daarna doorgereden naar alic springs dat is zo`n 1500 km en we zouden onderweg slapen maar er was niet veel onderweg en dat wat we zagen zag er verlaten uit dus zijn we de heele nacht doorgereden en waren we om 7 uur in alice springs.
hier willen we nog een weekje gaan werken en uluru rock doen en dan door naar adelaide.
en hopen dat het snel kerst is zodat ik weer bij mijn liefje kan zijn.
dikke -x- zal proberen jullie op de hoogte te houden:D

  • 01 December 2010 - 06:35

    Stefan Brink:

    klingt weer goed allemaal meiden! maar waren die cutta cutta caves echt beter als the christal caves?:P

    have fun;)
    x steve

  • 01 December 2010 - 08:55

    Mama:

    hey lievie lig weer dubbel hier, geweldig. time fly's when your having fun. klinkt allemaal tof en ja jammer van die auto maarja hij/zij heeft jullie al ver gebracht en moet ook nog een tijdje mee dus wees lief voor je auto hihihihi.
    geniet en luf joe mis joe groetjes aan jen.

  • 01 December 2010 - 20:35

    Liefje:

    LLIEFJE........was super je een uur gesproken te hebben zeg....voelt echt super weer....helemaal da k je zag....kan nu echt nie wachten op de warme kerst samen....
    en dan dat vuurwerk 6 dagen erna....pfff kon ik nu maar bij je zijn zeg....mis je echt enorm....dikke kus

  • 02 December 2010 - 14:23

    Tamara:

    hey lautje,wat n avontuur met die mangos nou dan maar wat anders plukken n rijke vent ofzo gaat veel makkelijker en weinig tot geen jeuk!!!ja of je moet te veel willen.........we hebben voor fotootjes gezorgd en die ff bij je pappie en mamsie gebracht alvast en gelijk ff n bakkie gedaan op zondagochtend mogguh!was gezelli hoor dus die zal je wel zien eerdaags

    nou nog ff volhouden en voor je t weet zijn je lieffies bij je we denken aan je dikke kus van onssssss!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 28904

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: