defqon en newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu defqon en newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

defqon en newcastle

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

21 September 2010 | Australië, Newcastle

hallo,

ik heb alweer even niks geschreven dus zal maar weer braaf gaan bijwerken.
uiteindelijk zijn we toch niet naar de bleu mountains gegaan.
omdat al die nederlanders met de trein zouden gaan.
dus hebben wij tot maandag bijgeboek. was heel moeilijk en eerst kon het niet en toen toch wel en toen niet op een kamer.
uiteindelijk kon het wel maar konden we pas om 8 uur de kamer op.
en dan moesten we zaterdag uitchecken en opnieuw inchecken.
maarja zaterdag was defqon en wij zijn al niet zo snel sochtends dus geen tijd gehad.
defqon was super vet en super mooi vuurwerk heb me prima vermaakt.
en heel netjes aan het water gebleven,dat kon je trouwens ook steeds gratis bijvullen omdat het zo warm was dus dat was wel netjes, en gratis zonnebrand.
het was op een eilandje en echt bloedheet, helemaal super.
en ook weer met de trein terug, en dat duurde lang al was het best goed geregeld. uiteindelijk waren we 1 uur terug in sydney, en waren we een paar personen van onze groep kwijt die achteraf naar een afterparty zijn gegaan zo bleek, een afterparty met alle dj`s en belangrijke mensen van qdance echt super vet.
maar wij zijn terug in sydney maar wat te eten gaan zoeken even na praten en om 4 uur ons bed in te rollen.
die we niet hadden dus ben ik maar bij die nederlanders op de kamer gaan liggen en jenn nog in onze oude kamer.zondag voelde ik me nog best goed maar hebben we toch niet veel gedaan, we zouden alleen even iemand naar het vliegveld brengen want die moest terug aar cairns voor zijn werk. komen we bijna te laat aan op het vliegveld dikke stress gaat heel het vliegtuig niet omdat er storm is in cairns.
dat is lullig, dus toch maar weer terug naar ons hostel en savonds drankje gedaan in de kroeg en toen was hij jarig dus hebben we een leuk feestje gehad.
uiteindelijk zijn we zelfs in een sexclub beland met the prophet en allemaal andere belangrijke mensen van q-dance.
was niet heel boeiend maar wel super gezellig.
uiteindelijk weer veel te laat het bed in en maandag uitchecken maar wij hadden nog niet opnieuw ingecheckt dus hebben eigenlijk gewoon 2 nachten gratis geslapen.
toen laatste dingen geregeld wat natuurlijk helemaal niet goed ging bankpas is er nog steeds niet en we hebben een bon gekregen omdat we ergens stonden waar we niet mochten staan.
we hebben een week lang ergens gestaan zonder te betalen en we staan 5 min ergens om even iemand te halen en we hebben een bon van $86,- erg jammer.
die vrouw vond het ook erg lullig voor ons maar hij was al geprint dus ze kon er niks meer aan doen.
maar de auto kon daar nu wel 24 uur blijven staan. nee daar heb iok wat aan als we toch weggaan.
maar we waren zo moe en het was inmiddels al erg laat dus besloten we om nog 1 nacht in het eerste hostel te slapen en dan dinsdag weg te gaan.
we lagen 19.00 uur in bed en half 9 werden we wakker door de wekker, dus eindelijk beetje rust gehad.
daarna zijn we vertrokken naar newcastle.
ergens zou er een reptile park zijn en daar wilde wij naar toe, dus ben ik er af gegaan toen we een national park zagen dat was hem dus niet.
uiteindelijk kwamen we wel op een heele mooie plek en hebben we lekker gepicknickt aan het water en de auto opgeruimt en netjes ingericht.
daarna reden we verder en bleek dat park 50 km. verderop te zitten oeps. toch maar doorgereden naar newcastle en nu zitten we in een mooi groot hostel.
morgen even naar het strand en de baai hier want je schijnt walvissen te kunnen spotten hier.
daarna gaan we door naar nelson bay waar we even willen blijven. dan port macquire en coff harbour en dan over ongeveer een week surfen in byron bay.
ben blij dat we nu echt aan het reizen zijn het is super leuk al rijden we standaard veel te veel verkeerd en om.(maar dat heb je nou eenmaal als je met mij ben)
dat was het weer en zal snel de foto`s erop zetten en weer bijwerken.
heele dikke -x- van mij.
p.s daffie gefeliciteerd met je rijbewijs.

en oja heb inmiddels me eerste spin gezien.
heel fijn iemand wees me er even op en hij was vet groot en het was midden in een restaurant.
al probeerde ik rustig te blijven ik begon aardig te trillen en te hyperventileren en de tranen liepen over me wangen. dus even 10 min. buiten gestaan en op adem gekomen en toen weer naar binnen waar die jongens hem gelukkig hadden weg gehaald en daarna heb ik er helemaal geen last meer van gehad dus komt wel weer goed.
nu ga ik echt dikke -x-

• 21 September 2010 - 12:29

Lisette:

Ha die Lau,

Leuk om al je verhalen te lezen. Je hebt het naar je zin zo te horen.

Echt iets voor jou idd om veel verkeerd te rijden, maar goed je komt als ervaren bestuurder terug straks.

Als je de komende dagen een keer online bent met skype laat het me dan even weten. Ik ben vrij tot begin oktober dan kunnen we je een keer zien en kun je Tijs misschien ook even zien.

Met Tijs gaat alles goed, hij gaat nu staan en trekt zich overal aan op. Als we iets op de rand van de box zetten moet meneer het hebben. En aangezien het nog niet helemaal vloeiend gaat is het nog regelmatig brullen.

Nou doe voorzichtig en ga niet te ver de zee in, je weet wat mijn moeder heeft verteld.......

Geniet er van en houd ons op de hoogte.

Dikke kus van Lisette, Johan en Tijs

• 21 September 2010 - 14:41

Lex:

al dat omrijden van jullie;)
    k ben bang dat als je terug ben en jij rijd uit scheveningen terug naar huis dat we via rotterdam-utrecht-amsterdam rijden;)
    als je walvissen ziet moet je er echt foto;s van maken..dat is zo gaaf;)
    bijna net zo gaaf als die 250 dolfijnen die we samen zagen
    xxx veel plezier en dikke kus aan jen
    xxxxxx ily

• 21 September 2010 - 16:10

Jaap:

Feesten en feesten en genieten je hebt helemaal gelijk alleen jammer van die parkeerbon maar ja that's life
    verkeerd rijden is niet erg je hebt een auto en er is altijd wel een hostel of anders slaap je gewoon in de auto, dat maakt het extra leuk
    blij te horen dat je geniet groeten maar weer van je oompje uit Weesp
    natuurlijk ook van Daan Leon en Amy

• 21 September 2010 - 20:01

Mama:

hey lievie

bedankt voor je telefoontje was ik erg blij mee, jammer van die bon maar aldoende leer je en ff kijken volgende keer waar je em neerzet. heb je al in de auto geslapen????? walvissen kicken hoop ze ook te zien in dec. ben benieuwd naar foto's. zal op de kaart pinnen waar jullie nu zitten. stuur volgende keer in mailtje ff tel.nr. van jen d'r ouders. tot de volgende blog en doe voorzichtig luf joe xxx