mago`s mango`s mango`s - Reisverslag uit Katherine, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu mago`s mango`s mango`s - Reisverslag uit Katherine, Australië van laura barnhoorn - WaarBenJij.nu

mago`s mango`s mango`s

Door: laurabarnhoorn

Blijf op de hoogte en volg laura

18 November 2010 | Australië, Katherine

inmiddels zitten we weer in katherine het kleine stadje waar we 1 nachtje geslapen hadden en niet meer naar terug wilde omdat er niks te beleven viel.
en nu zitten we hier al een week en blijven we nog een week om magoi`s te plukken.
10 uur op een dag in de stikheete zon of in de regen om dat er te weinig regen is gevallen om het niet te laten doorgaan.
mijn leven bestaat nu dus uit om 5 uur opstaan je echt waar en het is heel zwaar want hier is het dan nog donker.
dan werken,zwemmen, eten, slapen, en weer om 5 uur opstaan.
er is dus niks te beleven hier maar het verdient goed.
nadeel is alleen de mangosap.
die is zuur en met die zon brand die in je waardoor ik helemaal onder de blaren zit zowel in me gezicht als op me handen en de rest van me vingers zijn bruin van de sap die ik er niet meer afkrijg.
maar nog een weekje en dan is alles geplukt (hoop dat we het volhouden)en dan een groot feest.
we werken 6 dagen en die dag dat we vrij waren zijn jenn danny en ik naar katherine gorge geweest dat zijn zandstenen bergen met water ertussen su[per mooi,
foto`s volgen nog een keertje.
meer heb ik niet beleeft.
behalve dat ik te horen heb gekregen dat mijn liefje komt met kerst en oud en nieuw en ik ben zo blij....:D:D
mis hem super veel.
meer valt er niet te beleven dus hoop dat we snel klaar zijn en snel doorkunnen.
dikke -x-
mis iedereen super veel.

  • 19 November 2010 - 06:26

    Papa:

    lekker ritme werken, zwemmen, slapen en weer werken.
    leuk he dat alex mee komt.
    je kan je foto,s uploaden bij PICASA.
    heb je direct een backup.

  • 19 November 2010 - 08:56

    Stefan Brink:

    ja meiden! het word inderdaad tijd dat jullie door gaan! richting het noorden:D!! ik zie jullie met oud en nieuw!:D
    xx

  • 19 November 2010 - 10:30

    Mama:

    ja dat is eens wat anders dan parytime hahaha. maar goed jij was toch iedere keer op als de zon op kwam dus nu ff eerder, je slaapt zeker nu wel goed.
    toppie he! van Alex en wij ons best doen om niks te veraden hahahaha ben wel blij dat jij nu blij bent, nog 28 daagjes jeetje mag de boel nu al wel bijelkaar gaan zoeken wat ik mee wil nemen luf joe

  • 20 November 2010 - 12:33

    Mama:

    ja ja lau ik ben A........., zat bij de verkeerde week tekijken dus je had gelijk was nog 35 daagjes vandaag za. dus nog 34 daagjes. is dat ff balen hahahahaha

  • 22 November 2010 - 14:55

    Opa Pet:

    hey meiden,ja,ik reageer wat laat maar
    de computer laat het soms afweten.
    ben toch blij te lezen dat er ook nog
    gewerkt wordt,ja dan kan je beter druiven plukken maar dat betaald weer wat minder maar is niet zo zwaar,alhoewel!! als de boom leeg is mogen jullie weer verder trekken.
    groetjes o en o

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katherine

laura goes down under

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

home sweet home.

13 Januari 2011

het water ontvlucht

07 Januari 2011

nog meer regen regen regen

26 December 2010

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

07 December 2010

adelaide
laura

hallo, hierop kunnen jullie leuk al mijn verhaaltjes volgen. -x-

Actief sinds 24 Mei 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 28842

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Canada 2014

02 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

amerika2012

01 September 2010 - 29 Januari 2011

laura goes down under

Landen bezocht: